11.11.2012

Γουστάρεις λέει μπερδέματα ή μου είπανε ψέματα ;

Καπως ετσι κι εγω. Μεσα στη γκρινια, ψαχνω να βρω λιγο ενδιαφερον.
Οχι να ταλαιπωρησω κανεναν, απλα να, να με κανει να νιωσω λιγο καλυτερα.
Kαι ξερεις κατι ; Ερωτας η τιποτα φιλε μου.
Γιατι αμα δεν ειναι ερωτας, τι να το κανεις ;
Αμα δεν τρελαθεις με τον αλλο απο τη πρωτη στιγμη γιατι να συμβιβαστεις σε συναισθηματα που αποκτουνται με τον καιρο ;
Αν πραγματικα νιωσεις τον ερωτα να σε πλημμυριζει απο την πρωτη στιγμη που του μιλησεις.
Απο το πρωτο λεπτο που θα τον δεις και θα σου μεταφερει ενα τοσο θερμο συναισθημα.
Αυτο που λες "Ιδεα μου η οντως αυτος ο τυπος κατι μου προκαλει; "
Και νομιζεις οτι ειναι ιδεα σου τελικα.
Και το αφηνεις ετσι. Να περιφερεται στον αερα. Μεχρι να το ξανανιωσεις.
Αυτο ειναι μεγαλειωδες απο μονο του. Ποσο μαλλον να ειναι και αμοιβαιο.

Καπου διαβασα οτι οταν εισαι ετοιμος, ο ερωτας θα ερθει απο μονος του απο κει που δεν το περιμενεις.
Απλα μην το επιδιωκεις, μην το σκεφτεσαι και απολαυσε τις στιγμες της ζωης σου.
Τοτε, υπαρχει η περιπτωση να εμφανιστει.
Και αν οντως εμφανιστει να ξερεις, θα ειναι πραγματικα απιστευτο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου